SKRIVET: 2010-02-02, kl 17:32:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

going dark questionmark

fifan. vill göra drastiska och extrema förändringar med mitt hår/min risbuske. färga det mörkare är redan bestämt. göra en skön mohikanfripp eller ha sitt långa vågiga megan fox/hollywoodliknande hår? den frågan kommer nog föralltid återstå utan svar. så går det utan bollar.

rihannas mohikanfripp är grym. så jävla grym att jag blir avundsjuk att jag själv inte vågar gå och be frisören om den frillan. mina vänner tjatar om att raka på ena sidan(som rihanna) men att fortf ha mitt långa hår på andra sidan, eftersom att jag ändå drar över allt mitt hår på ena sidan.


Eller köra på det neutrala/tråkiga liggande håret.


vafan, vad gör man.


om man kanske skulle raka ena sidan där..


lucky

långt fin megan fox-hår blir bra! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: