SKRIVET: 2010-02-15, kl 14:31:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

destination strängnäs/mamse

buffert=ledigt idag, passande. firandet av mamma som kärring(50 barr) i sälen nådde sitt slut igår, sad enough. härligt att hänga med  stockholm/södertäljesläkten igen, long time no see indeed. är 99,9% säker på att mamma blev monsterlycklig över sina fina presenter, (jag fick också presenter!!!!!!!!!!!!!!!), hon fick bl.a en ballongtur över stockholm, en sådan present som man aldrig skulle pröjsa till sig själv men naturligtvis ställa upp på om man fick det i present. om man är en sådan person som vågar kolla ned från strängnäsbron när man kör bil så att säga, vilket min mor inte är. dags att övervinna sin fjantiga rädsla kanske. för er som inte vet hur min mamma är så kan jag nämna att det enda hon gör är att stressa. för att övertyga er så ska ni veta att hon (nästan) alltid tackar nej till filmgluttande för att hon inte ens kan sitta still så pass länge. hennes släkt/barn känner henne för väl, så en spabehandling på sturebadet(nu tjuter alla "uuuuuuuuuuuuuhhhh" och säger "fancypancy" i samklang) och bl.a en spikmatta fick hon också. great success, i fink.

jag fick försenade 18årspresenter utav släkten. bl.a ett presentkort på ticnet värt 500 riksdaler. åh. de känner mig allt för väl. nu ska det bokas konserter och spelningar. sedan fick jag en "modellfotograferingsdag" i storstaden. inte riktigt min grej. men. det är väl bara att göra det till min grej och vara glad.

här är de väl utvalda bilderna från sälen.


vy från balkongen.


emil, ready for some powder!


det ska börjas i tid!


lillan!


kusin angelina och mamma.


min underbart fina syster!!!!!!!!


haha. såhär såg det ofta ut. jag ville läsa och emil lekte putt.


ni kan inte hitta bättre syskon än de jag har.


estling.





vi är alla likadana, familjen karlsson/granlund.



afterskibandet som kallade sig själva "boner" lustigt nog. hm..



varför i helvete blir alltid emil monstersnygg och jag.........inte monstersnygg?




systrarna, mamma och moster bibbi.


jag troooor att mamma blev glad över sin ballongtur över stockholms stad.
även om hon inte ens vågar kolla ner när hon kör över strängnäsbron.





sofian

åååååååååååååh mysiiiiiii



PUBLICERAT: 2010-02-15, 17:37:06 | URL: http://bjarnack.blogg.se/
malin

mhm:D



PUBLICERAT: 2010-02-16, 13:47:34 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: