SKRIVET: 2010-02-21, kl 20:22:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

colourless colour

nu kommer söndagsbekymmerna. som en fattig student som man är så är det enda jag gör just nu att tänka på pengar. pengar pengar pengar. dör av detta. det är fan det mest irriterande som går att påverkas av. är monstertrött på mitt nuvarande "stödjobb" och tänker fan inte ge vika och jobba på lovet även om jag tjänar storkovan. är det värt att jobba bort ett lov när man mår både psykiskt och fysiskt dåligt av jobbet? ne usch. fan. som vissa vet så jobbar jag på en städfirma, går hem till privatpersoner och gör det de ber om. ni ska bara veta hur motbjudande det är ibland, att komma så nära inpå någons liv. ryser av tanken. jag vill inte tillbaka. visserligen finns det ställen man kommer till och tänker "såhär ska mitt hus se ut när jag blir stor, det där och det där ska jag också ha, gud vilka gulliga ungar" etc. men fan, visst vill jag jobba socialt och möta människor dagligen, men inte på detta vis.

psst, lojsan, lust att dra in ett gott ord för mig på wärdshuset?

våran finfina lägenhet är nu uppsagd också och vi flyttar vidare om två månader. mamma övervägde att räkna bort mig och sikta på en mindre lya. jag är mer än redo att flytta hemifrån, men nu när jag tröttnat på mitt jobb så går det inte. it sucks man. för jag är sjukt redo. det ska gudarna veta. ser t.om fram emot att städa min egna skitiga toalett och diska förhand(mina högsta fobier, näst efter disktrasor..).


för 5 min sedan..

jag: (bläddar igenom filmer)..älskling, vilken vill du se av de här?(visar upp två st dramafilmer)
emil: men malin jag vill inte se några jävla kärleksfilmer!
jag: men, okejdå:(

10 sek senare..
jag: då blir det fan inge jävla steven seagal heller
emil: men jag skojade ju bara

nuvarande utvalda filmer: "fame" och "triangle".

länge leve jämnställdheten.







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: