SKRIVET: 2010-12-29, kl 17:06:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

wrapped in piano strings

det är mycket jag ångrar att jag skrivit i min blogg fan. trodde dock aldrig att det skulle handla om julklappar. min julafton var fantastiskt underbar, missförstå mig inte. i efterhand hade det iofs varit lite mer nice med lite riktiga julklappar istället för att dra en julklappslek. att gå in i depp-mode pga materiella ting är ju förjävla tragiskt så nu lägger jag afffff. mina kussefiner är påväg hit nu, det blir tacos/filmkväll i min kribba. räknar med en hel del asgarv också. vi tre, jag, hanna och therese garvar åt i stort sett samma saker, mestadels är det jag och hanna. pappa och farbror bo har sagt sedan vi gick i blöjor att man märker direkt att jag och hanna är släkt. vettefasen om gud finns, men någon borde ha ett förjävla fett tack för att jag fått sådan fin släkt.

nyårsafton är fortfarande luddig som det ser ut nu. har i minnet att jag har skrivit att julafton är överskattat, tänkte nämligen klämma in nyår i samma fack. ja så är det. nyårsklänningar och skumpa är inte min femma heller. drar på mig jeans, en vit transparent skjorta, hängslen och ett stycke halsband. det får duga. middag, partaj och härligt sällskap ser jag däremot fram emot!

nog med babbel, tjenis

Radical Face – Wrapped In Piano Strings



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: