SKRIVET: 2010-12-28, kl 11:56:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

shU

jävlar vilken dunderbloggare jag är va. lur. det har väl gått ett par veckor sedan senast nu. internet hemma har krånglat, och ärligt talat så har jag varit upptagen i julrushen. har varit runt i etuna och hängt med amanda och lovisa, samt kollat in julrean. firat julafton också, hehe. jag fullkomligt hatar mellandagsreorna, det är förjävla vidrigt när man får plocka plaggen från golven ist från galgarna. och om det inte vore nog med fullkomligt hat så ska ju SJ få plats i den kategorin också. men jag ska ju inte klaga när jag bara fick vänta tre timmar medan en massa barnfamiljer satt fast mitt ute i ödemarken, utan mat och el i nio timmar. varför bor jag i sverige och inte i italien, frågar jag mig själv fortfarande. snart så. hoppas min julklapp till sofia har kommit fram i cali snart också. hon kommer bli så glaaaaaaaaaaaaaaaad. och då blir jag glaaaaaaaaaaaaad.

det absolut bästa på senaste:
The Script – Breakeven
Matt & Kim – Yea Yeah
Ed Harcourt – Apple Of My Eye
Slow Show – Control
Anna Ternheim – What Have I Done - Familjen Remix
Paul Kalkbrenner – Aaron
A Day To Remember – Better Off This Way



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: