SKRIVET: 2010-12-31, kl 01:41:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

tell me lies, tell me sweet little lies

har lärt mig att inte ha för höga förväntningar till olika grejer. människor likaså. nyttigt för alla kanske, vad vet jag. att ha för höga förväntningar kan ju vara det vidrigaste som finns om det inte går som man vill(host -nyårsaftonar- host). okej, nu dillar jag i nattmössan. 2010 lider mot sitt slut iallafall. ett shittyshitty jävla år va. har inte uppnått några som helst (oexisterande) mål, en av mina närmaste vänner flyttade härifrån etc etc. kommer knappt ihåg vad jag sysslat med, medan vissa minnen är ganska skarpa. peace & love var tungt dock. ser fram emot 2011. att äntligen kunna vara stolt över mina betyg, konserter att gå på, fina vänners studenter, och sommaren! sommaren ska vi inte tala om!

gårdagen var soft hur som. krubbade tacos och kollade igenom nästan en hel säsong av big bang theory med kusinerna karlsson. tog en fika idag med lovisa, har sedan fördrivit denna sinnessjukt lama torsdagen med extremt tjejiga sysselsättningar för att på något vis förbereda mig/göra mig "vackrare"(vilket cheezy uttryck) inför nyår. jomensåatte, sannerligen ett tappert försök iallafall. gah.

Dagens konstateranden:
många filmer skulle vara sjukt mycket bättre om jag fick välja musik(klämmer in ett välbehövt HEHE)
jag är världens (med betoning på)fetaste tipsoptimist. där har du det skrivet mamma!
lider av bekräftelse-sjukan

underbart underbar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: