SKRIVET: 2010-08-24, kl 21:49:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

you got your head among the clouds

jag tycker det nästan är lite roligt. dessa mystiska rubriker jag har helatiden, folk måste ju undra om de har någon innebörd eller ej. eller? så tänker jag iallafall. det är alltid citat från låtar jag gillar dock, kan ju ha en innebörd någon gång ibland kanske, det finns väl alltid något man kan relatera till....

skolan då! soft att vara tillbaka faktiskt. tidiga mornar är ett minus(vilket barn man är) men fy vad najs att se tjejerna. skrattade nästan så tårarna rann idag. kändes bra. längesen. det är inte ofta sådana lyckorus kommer, ni vet sånadär stunder då man inte kan sluta skratta? underbart, like a warm summerbreeze, hehe. blir najs att börja halv två på torsdagar och köra i öppen restaurang till efter nio på kvällen.

näsan svider och kittlar så inåthelvete att jag bara vill klösa bort allt hår jag har på skallen. jävla allergireaktioner. are going BANANAS. hur som, finfeta soffan kommer på fredag, förhoppningsvis blir det beachen på herrgårn också!

"cause its gonna be all heartbreak
blissfully painful and insanity"


antikattföreningen

mörda katterna


malin

säg inte sådär EMIL



PUBLICERAT: 2010-08-25, 15:34:19 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: