SKRIVET: 2010-08-11, kl 23:46:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

roots

fan. jag har tänkt på det här med att resa. alla vill ut i vida världen när de slutar skolan. jag har ett tag kvar, är fan glad för det, för jag är lite rädd för världen måste jag erkänna. eget ansvar och intiativ dealar jag utmärkt med, men det där att vara borta ifån de man älskar och dra till främmande områden är lite halvdant på min front. för det första skulle jag aldrig ta en au pair"resa" som det första jag gör. om jag vill ut på äventyr vill jag inte ta hand om någon annans ungar. visserligen får man lära sig en hel näve med nyttigheter ooooooosv, men det är ett helt annat äventyr!

backpacking i asien skulle inte heller vara min grej. kanske kina. men fan inte japan eller resterande. ta bort dem. jag gillar usa. eller italien. tänk att ta vespan genom de trånga gatorna, köpa nybakad baguette, lite ost och en flaska vin för att sedan åka hem igen och rulla runt i sängen hela dagen. i sängen med de vita lakanen och med utsikt över havet.......... ok, sova nu kanske!

ska iaf bli sjukt soft med praktik i london denna termin som kommer. och om sparandet går som smort fr.om nu så blir det att hälsa på sofia i cali i april!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

The Roots – Guns Are Drawn



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: