SKRIVET: 2010-08-07, kl 23:46:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

toys and flavors

har saknat klaxons lite. varför lyssnar jag inte på dem längre? eller tiger lou? eller pixies!!!! tänk vad drivande det är. musik. ganska sjukt hur det påverkar en. känner att början på en ny spotifylista smyger runt hörnet. men jag vill inte. de är till för att samlas ihop. alla älsklingar i ett enda fack. det slog mig nyss att jag inte skulle ha ett svar på vem som har världens finaste sångröst om någon frågade mig. att svara på det.. det är väl så nära omöjligt man kan komma.

dessa skulle definitivt finnas med på den listan
chris martin(coldplay), lykke li, john frusciante(gitarrist red hot), tracy chapman, marcus mumford(mumford & sons), dave grohl(foo fighters), bon iver, devendra banhart, båda norrmännen från kings of convenience, neil young, paolo nutini, hayley williams(paramore), thomas mars(mew), josé gonzález, caleb followill(kings of leon), adam olenius(shout out louds), jack white(white stripes), luke pritchard(kooks), alex turner(arctic monkeys),

ne GUD. kan fortsätta i evigheter. det finns ingen rättvisa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: