SKRIVET: 2010-08-09, kl 19:26:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

heads will roll!

ahapp. sofia är snart i new york. stefan är i norge. kalle är i barca. jag måste skaffa skype, todays mission. jag undrar om de kommer trivas. sofia som nanny, haha. ja, men hon kommer passa utmärkt som det. stefan som pölsemakare, haha! det återstår att se. att få 26-30k efter skatt låter minst sagt mouthwatering iallafall. kalleman gillar visst att sitta i telen, så han fortsätter med det.

har satt tänderna i en efterlängtad fet-never-ending-bok! plus en annan! dras till sånadär mesiga böcker som handlar om omöjlig kärlek. nu snackar vi om att lämna ut personlig pinsam fakta som får mig att se allt annat än tuff ut. jag vill vara tuff, så..................punkt.

OBSERVERA äventyrarna


Ella

Sv: Tack så mycket :)



---



Blir avundsjuk när jag läser sådant här, jag vill också ut i världen och jobba!



///Ella



PUBLICERAT: 2010-08-09, 20:18:32 | URL: http://upsidedownella.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: