SKRIVET: 2010-08-12, kl 01:47:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

föralltid

min skiss ska in till dannes imorn. detta är ett tufft beslut. huuuuuuuuge. att besluta vad och vart jag ska märka mig själv för livet. pappa skulle knäppa till mig om han fick veta att jag tog det beslutet under en kväll ist för ett halvår eller ännu längre. nedå. har tänkt på detta ett par månader. det finns ett par saker jag vill ha. bokar nog en tid till inom en snar framtid och en till mot hösten. jag vill ha en helsvart liten svala på insidan av underarmen. och en svartvit fjäder på sidan av revbenen. ondaste stället där sägs det. sofia fick klämma min hand, var är hon nu? jävla sofia.

ne fan, jag har för mycket som snurrar, dags att krypa under täcket. sov gott


Tilda

Va du där idag? :D


califia

gullegris, jag hade hallt din hand om jag varit hemma. men jag ska tanka pa dig nar du gaddar dug, racker det? hihi. miss you!



PUBLICERAT: 2010-08-13, 05:35:19 | URL: http://califia.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: