SKRIVET: 2010-08-22, kl 19:22:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

can you smell that smell

blir en gnutta avundsjuk på sofia nu när hon uppdaterat sin blogg om californien. och på hennes blodröda converse. ne jag saknar henne fan redan. genom det hon säger så verkar det vara lite som jag tänkt mig därborta i staterna. jag tänker direkt laguna beach, fet garageuppfart med grind, suv's, jacuzzi och heltäckningsmattor i alla rum. najs så det skriker om det. något jag inte gillar är klädstilen som syns mestadels från californien, tjejerna som går i magtröjor(?!) jeanskjolar, flipflops och solbrillor likt superstora flugor. nee. visserligen är det säkert dundervarmt, men............... hur som, inhandlade ett par schyssta skor inför skolstarten. oh i love them like crazy. och en vit transparent skjorta. och en kalender och övrigt skolskit. underbart. då kan skolan få börja! hit me.

Lynyrd Skynyrd – That Smell


califia

vad kopte du for skor bruden? saknar dig SAAAAAAAAA mycket


malin

dessa:D http://angelicablick.se/2010/august/of-course-my-horse.html#comment



PUSSSS



PUBLICERAT: 2010-08-23, 10:16:44 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: