SKRIVET: 2010-04-03, kl 13:03:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

not at the table, carlos!

lördagsförmiddag redan. holy. och inte blir det några påskägg att leta efter i år heller. kanske fjärde året i rad när vi fick leta efter våra ägg så behövde vi inte ens fråga "fågel, fisk eller mittemellan" för mamma var alltid så kass/lat och la äggen i ugnen. inget jag saknar egentligen. för jag hatar påskgodis. vidrigaste chokladen som finns. idag blir det underbar påskmat med pappas släkt istället.

i torsdags var det relativt soft iallafall. jossan kom hem från östersund och överraskade oss. vi stod och studdsade och skrek i ca fem min och trodde inte våra ögon. om jag hade varit en random person som bara gick förbi i just det tillfället så hade jag avskytt oss. så konstigt kändes det. men fan vad glad jag blev. våran lilla jossie är hemma nu.

bakisdagen var ännu roligare. vi drog en pizza och pratade om gårdagen. vi konstaterade att vi knappt kom ihåg något men ändå hade jävligt roligt. ett paket piggelin och filmen the hangover var allt jag behövde för att få igång mitt dunderhumör. senare kilade vi över till ida. käkade ribs, spelade wii och snackade om allt mellan himmel och jord.

jag älskar livet.

tänker på jossie, eve och ida när jag ser denna. och den här playlisten: just for fun!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: