SKRIVET: 2010-04-01, kl 10:36:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

what the-

det gick fiiiiiinfint igår. tjejerna fick ryggbiff, rostade rotfrukter och potatis med rödvinssås. efterrätten blev flamberade bananer med vaniljglass. my specialty, hehe. intalade mig själv inatt att jag skulle få lyxen idag och sova ut som fan. gick upp halv nio. duuuuuuuuuude. jag vill inte börja bli gammal än.

ser fram emot kvällennnnnnnnnnn. jag styr lite förpärla sedan blir det housekväll. vet inte riktigt om jag ser fram emot housekvällen. men förfesten iallafall. förra gången var som.. once in a lifetime. galet roligt.

ah, hejhej

Phoenix – Fences - 25Hrs a Day Remix


asdf

/förmycketbullshit

/disconnect


asdf

/förmycketbullshit

/disconnect


asdf

oj sry bind


malin

du är en tönt ahmed ibrahim



PUBLICERAT: 2010-04-01, 15:10:00 | URL: http://mallass.blogg.se/
asdf

vadå aschemt ibrachim? är ingen jävla blatte


J u l i a

Cool blogg:)



PUBLICERAT: 2010-04-01, 15:20:18 | URL: http://annorlundajulia.blogg.se/
asdf

julia, du måste fan va efterblven! hur fan kan du tycka det? eller du kanske drar en skön jävla aprilskämt?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: