SKRIVET: 2010-04-19, kl 20:06:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

toothpaste kisses

imorn är det en sk buffertdag för fröken karlsson. har tre prov att göra. inget jag skjutit upp, bara uppriktigt glömt bort skiten. se vad man får sota för det. kunde ha chillat som fan imorn, men icke. sedan blir det träning i mariefredshallen med emil, dagen efter kör vi spåret. hoppas att detta sug till att röra på mig håller i sig. måste komma igång inför broloppet. efter det loppet(som är på 2,2 mil från köpenhamn till malmö) så kommer jag förmodligen inte löpa en enda meter på ett par år, hehe.

nu ska jag kolla på nick and norah's infinite playlist för andra gången. halvskum men så skön film. michael cera är dunderskön i alla filmer han är med i. detta är en film fylld med indiemusik. shout out louds, bishop allen, vampire weekend, we are scientists etc. i en scen när en brud är inne i ett toalettbås så la jag märke till en "MANDO DIAO"-lapp på väggen också. ja, jag är stolt svensk. musikmässigt.

We Are Scientists – After Hours


sofian

den tjejen har ett ganska stort huvud. he he


emil :D

haha det är ju efter broloppet du ska köra JÄRNET! :D


malin

haha det har hon väl inte sofia. aldrig älskling.



PUBLICERAT: 2010-04-20, 19:46:56 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: