SKRIVET: 2010-04-07, kl 13:45:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

september?

det var kul att rensa mammas gamla böcker till en början. det varade i 20 min, sedan la jag tillbaka alla och tänkte, fan, varför inte behålla hela bunten istället. det är ändå bara dumt att döma en bok av att kolla på framsidan. so wrong dude. sitter och är nervis över mitt tandläkarbesök som är om en timma. känner mig löjligt fjantig. har aldrig haft något hål, konstigt nog, eftersom att jag är den som småäter helatiden, men varför ska de hålla på och pilla i min käft för. jag gillar inte det.

när jag ändå är igång och känner mig fjantig så kan jag passa på att säga att jag gillar september's nya låt "because i love you". en löjligt fjantig tjejlåt. men jag gillar den. en sådan låt som skulle vara dunder om man hittade en electroversion av den. men icke.

hejdå bloggen, hejhej vidriga tandläkare

September – Because I Love You



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: