SKRIVET: 2010-04-15, kl 20:30:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

sentimental heart

jag är less. sitter i en lägenhet utan knappt några möbler kvar. ingen familj hemma. vi har fått nyckeln till lägenheten nu så nu lassar vi. eller mamma lassar. delar internet på en dator. det är nästan som back in the days när jag och steff bråkade om datorn, bara att nu kan vi behärska oss, är inte lika beroende, och faktiskt gillar varann lite mer. den jäveln brukade t.om slå mig sjukt hårt när jag var liten. men det skulle jag också gjort om jag mötte mig själv som 10-åring. sprang runt och retades och var en riktig pina i arslet på stefans innebandyträningar. givetvis skulle jag med på alla cuper de hade också, så alla hans vänner älskade mig. verkligen, hade mig varmt om hjärtat. hm.

det är kallt. jag är dunderfattig. sugen på sött. nu gör jag kokosbollar.

och nej, bilden togs inte nu. kanske den första bilden jag lyckas hålla ett seriousface.


emil :D

mer beroende babe :DDDDD


sara

snygg tjej 91111111111



PUBLICERAT: 2010-04-16, 12:26:50 | URL: http://bumpintheroad.blogg.se/
naithi

snyggis!!


flinus

fiiiinis!


malin

vad gulliga ni är=)



PUBLICERAT: 2010-04-16, 17:10:50 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: