SKRIVET: 2010-04-16, kl 23:50:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

olycklig händelse

tiden går för fort när jag läser. läste i två timmar, sedan var det dags att ta bussen till mariefred. nej tänkte jag, men läsa går ju på bussen, mja, halvdant, men det fick gå. väl på bussen drar jag in på höger sida i mörkret, my regular spot så att säga. sätter mig ner i fem sek. på dessa fem sek känner jag något blött i arslet, flyger upp och känner försiktigt med ett finger på brallan vad som möjligen kan ha hänt. TJENA SPYAN, trevligt att träffas såhär på kvällkvisten! quite a chock there! att känna det sippra in genom brallan var nog det skönaste jag varit med om................... som när det regnat fram på benen och man bara vill slänga av sig jeansen för den vidriga känslan. jag luktade fan inte jordgubbstårta den närmaste timman. så det barnet som la den feta kackan skulle jag gärna vilja ta ett snack med. gick fram till chauffören och sa "hörru, ta reda på spyan, för jag satte mig i den, och flera kanske gör det". "det har jag inte tid med" svarade han. så jag tände lampan på platsen, satte mig/halvstod på andra sidan och sneglade med evil eyes. den där barnsliga blicken med putande läppar, som man använde flitigt när man var liten och blev tillsagd att gå till sängs men ville vara uppe och kolla på den läskiga skräckisen på tv som de äldre gjorde.

fa-an vad mina medresenärer fick lyssna på svordomar. så kan det gå.
nu. läsa. vänta på min emil.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: