SKRIVET: 2010-04-19, kl 13:21:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

yes, you are dreaming

jag har haft en suverän helg, minst sagt. vädret, vännerna, jobb. shout out louds i lördags var sinnessjukt bra. att jag aldrig har sett dem live förut begriper jag inte. det var nästan, men bara nästan så att jag hade mer gåshud nu än vad jag hade på coldplaykonserten. jag haffade deras setlistpapper också, hehe. dunderkväll. förbandet sög dock.

såhär såg den ut. tycker att de kunde ha kört lite längre, klämt in lite fler låtar, även om våran parkeringstid gick ut vid tolv. det var lite roligt när de skulle dra efter very loud, när vi såg pappret och visste att de skulle komma tillbaka=)

  1. 1999
  2. Throwing Stones
  3. Please Please Please
  4. Play The Game
  5. Tonight I Have To Leave It
  6. Paper Moon
  7. Normandie
  8. The Candle Burned Out
  9. Too Late Too Slow
  10. The Comeback
  11. Fall Hard
  12. Go Sadness
  13. South America
  14. Very Loud
  15. Impossible
  16. You Are Dreaming
  17. Walls
Mr.Olenius, mmmmmmmm



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: