SKRIVET: 2010-04-09, kl 17:41:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

i'm good, i'm gone

knäppte första ölen så ringde jobbet och frågade om jag kunde hoppa in imorn. kunde ha blivit sjukt opepp på björnes 18årsdag, men nej förtusan, det blev jag inte. men fa-an vad skönt. nu får jag äntligen jobba lite mer. yeaaaaaaaaaaaaaaaah. bear kommer säkerligen bli vansinnigt förtjust i våran present till honom.
bion igår förresten var suverän. vi såg remember me, och jag bölade sönder. fan. jag hatar att gå på bio egentligen. hatar att hålla mig för att gråta. idag kilade jag och emil ner till mariefredsskolan och klättrade lite, lirade tennis och badminton. klättringen var sådär, kul men sjukt svårt egentligen. birgitta peppade mig som fan, så till slut gick det aaaall the way.
nu kom folket. snart firar vi björne.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: