SKRIVET: 2010-04-14, kl 18:48:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

hata är ett starkt ord

fin dag. mindre fint humör. en seg onsdag som började med en riktigt seg datalektion med en lärare som är sjukt seg i huvudet. grr. lite skönare var det att sätta sig i solen men boken och vänta på tåget. parkerade rumpen på en bänk bredvid en brud som satt me slutna ögon mot solen. jag gjorde likadant. sjukt måste det sett ut. soft var det iaf. sedan dyker saker upp som bara gör en på sådant irriterande humör. spec på tom mage.............då är jag FEISTY. petitesser. väl hemma gjorde jag middag till mig och emil ooooooooooooooch så är man ledig imorgon. Mh!

jag har det bra. snart kommer det säkert en vändning. i do believe in charma, i do, i do!

tänker lite på simon and garfunkel när jag hör denna. "i-väntan-på-tåget-låten":
Kings Of Convenience – Homesick



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: