SKRIVET: 2010-04-03, kl 15:29:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

du och jag

vi är bra. du är dock lite bättre än mig. men bara lite.. du gör mig alltid glad. därför gör jag alltid allt i min makt för att du också ska vara glad. när du åker till usa så kommer en bit från mitt hjärta åka med dig. en bit från mitt humör kommer också åka med, just den där biten som gör mig så lycklig varenda gång du och jag träffas och bara ÄR. varenda gång något gör mig depp så kommer jag tänka på dig mina lilla stumpe, för då vet jag att smilbanden genast flyger upp i pannan.

på ett sätt hoppas jag att du hamnar i en sjuk kkk-familj där borta i staterna, så att du tar första bästa flyg hem igen. men samtidigt vill jag att du ska trivas så hårt, göra allt du drömt om och ha grymt kul! inte för kul dock..=(

Du är THE greatest, Sofia Bjärnek


sofian

hjärtat!!!! jag älskar DIG!! dålig ångest jag fick nu. längtar redan hem.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: