SKRIVET: 2010-04-07, kl 21:55:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

danielle steel

snacka om att utelämna intressant info. jag har vetat sedan år tillbaka att mamma var au pair i san fransisco när hon var liten. kommer ihåg att hon pratade om två 5-åriga pojkar hon tog hand om, och en hund med tusentals synliga loppor. ena pojken bodde granne med den andra. mamma förklarade att den andra pojken var manodepressiv, hade aggressionsproblem och var väldigt livlig. när han kom på besök hade han livvakter jämte sig.

nu. idag. när jag rensade mammas böcker hittade jag "danielle steel: thurston house". jag läste igenom litegrann och fann den sjukt intressant då det stod "Eva, best wishes to you, from Danielle" innanför. då kliver mamma in och säger "oj den där gamla boken, den fick jag av henne".

två timmar senare efter lite googlande så vet jag lite mer. danielle steel är en av världens mest kända författare. hade en son vid namn nick(den livliga grabben) som efter år av drogmissbruk tagit livet av sig vid nittonårs ålder.

danielle gjorde därefter en bok som kom att heta "his bright light, a story of nick traina". den. vill. jag. ha.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: