SKRIVET: 2010-04-14, kl 19:15:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

är ingen svennegrubblare

nej. nejnej. har tyckt om band som kent förut. men ingen larsa. ingen satans lars winnerbäck. finner inget som helst musikintresse hos den gubben. eller mannen. ser ut som en gubbe men är tydligen en medelåldersman i sina bästa år. jag som hoppades på att han skulle gå i pension snart. lojsan slå mig inte för detta inlägg, men han är lite för tråkig för mig. kent är sådär. ulf lundell är detsamma. han har få guldkorn. eldkvarn, helt okej.

när jag hör ulf lundell's "oh lala, jag vill ha dig" tänker jag på när jag var liten. en midsommar då fulla föräldrar körde karaoke och svängde runt med ett glas rött i handen.

heeelt OK:
Eldkvarn – Fulla För Kärlekens Skull
Ulf Lundell – Hon Gör Mej Galen (Live '93)
Kent – Utan dina andetag


lojsan

passa dig!!! jag tror inte alls att du lyssnat på så många låtar så du kan döma!!!! faktiskt. och ulf!!! syyyyyyyyr



PUBLICERAT: 2010-04-14, 22:21:19 | URL: http://louisevbr.blogg.se/
sara

MALIN DÅ, kent hahaha :D:D:D::D

jag har bra inflytande på dig iallafall



PUBLICERAT: 2010-04-15, 08:57:52 | URL: http://bumpintheroad.blogg.se/
Anonym

ne nu blir jag upprörd... att dissa larsa, usch för dig!


malin

anonymus, it's the truth!

nu är du nöjd va sara:D

jag har lyssnat igenom allt material ska du se lojse:D



PUBLICERAT: 2010-04-15, 19:42:26 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: