SKRIVET: 2009-10-23, kl 15:13:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

springbreak+jobb

har höstlov sen igår. jobbade idag, och kommer jobba nästa vecka också. för de som vill veta så städar jag. inte världens lyxjobb, men jag är suverän på att städa vettni, och jag vill inte leva på mamsens bekostnad så jag är i mäktigt behov utav pengar. jag fick ju nästan allt jag pekade på när jag var liten i princip, så jag har ganska kasst samvete pga det. på tal om städning så förstår jag inte varför vissa privatpersoner vill ha det. då menar jag sådana pedanta typer som ändå har cleaniskt rent hemma. städade i ett sådant hus idag(själv! för första gången! ett helt hus! stolt! japp! hehe!) t.om deras jäkla sopor luktar gott. jag menar, onödiga pengar. för övrigt så saknar jag min elskling, och imorn blir det kryssning. det blir en reunion med folket vi åkte med för tre år sen(den senaste gången jag var på kryssning) så det kommer bli jävligt nis ska jag säga er. hehe, men, trevlig helg

tjingeling


kallen

springbreak=vårlov


malin

men haaaaaaaaaaj kallen! jag mår fint, hur mår du? tycker du? vad bra, jag tycker också att min blogg är bra!:P



PUBLICERAT: 2009-11-02, 23:31:43 | URL: http://mallass.blogg

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: