SKRIVET: 2009-10-22, kl 22:21:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

skitblogg

inget välkommen blir det här inte. jag verkar inte få ihop detta. antingen så är jag dum i huvudet rakt igenom eller så finns det verkligen ingen info om hur man ändrar koder och skit så att man kan få detta ställe att se ut som man vill. att googla detta skulle vara mitt första alternativ men jag har redan gett upp för idag. blogg.se är för övrigt ett jäkligt segt ställe att surfa på, vi får se om jag står ut med detta i framtiden. hela layouten ser ju så jäkla simpel ut, hur fan bär man sig åt för att ändra skiten? bahhhh, mallan i nööööd. i give, sätter mig och ritar så ger jag mig in på detta imorn ist.


ja, tjingeling


Emil :D

Sen kom jag xD


Emil :D

hah shuss


Emil :D

Nu fåre räcka för denna morgon, GODNATT !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: