SKRIVET: 2009-10-27, kl 15:37:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

Paramore

nu kan vi snickesnacka om hur man troget följer ett utav sina favoritband. hayley måste ju vara den mest ultimata kvinnliga sångaren, inte sant? jag har mina favoriter, men tycker att varenda jäkla låt hon gör är magisk. tänk vilken gudagåva att ha hennes raspiga röst. medan jag håller tummarna och hoppas på att hon inte ställer in konserten den 30 nov som jag och några vännor har tickets till så kollar jag på denna(Brick by boring brick, Live):
http://www.paramore.net/blog/

de hade tydligen ställt in ett par konserter på deras turné pga hennes stämband, men det verkar gå bra nu iaf. vilket jag fan hoppas iochmed att de ställde in deras förra turnéspelning i sverige. jag hade velat att paramore gjorde ytterligare ett soundtrack för Twilight; New Moon eftersom att deras musik påminner mig mycket om Twilight(och jag är helt såld på den filmen och böckerna). Men trummisen Zac uttalade att de inte kommer vara med där. "We don't want to be like, the vampire house band". Vilket låter logiskt iofs.

dödshungern kommer bakom hörnet nu. ska kirra en sen lunch och kolla på nya avsnitt av Gossip Girl, The Hills och The Vampire Diaries. (Kolla online, gratis på http://watchxonline.com/)
Sedan måste jag ta tag i matematiken.......................................

tjingeling


TheRealLuckyLuke

läste att hennes stämband i princip är helt bra nu så vi borde kunna vara lugna :D


malin

fifän vad BRA



PUBLICERAT: 2009-10-27, 16:08:01 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: