SKRIVET: 2009-10-27, kl 13:23:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

förbättring, någon? kritik? designhjälp?

jag känner att emil försöker göra allt för att göra mig nöjd, han kan dessa koder utantill som om han varit en blondinemil i ett tidigare liv, men det är svårt att förklara hur jag vill ha det. det enda jag verkligen skulle vilja ha nu är en frän header! kan du hjälpa mig? jag ger ut lösen på dirren, me casa suuuuu casa!!! eller så kanske det är som andra säger, behöver jag en blond bögbloggare vid min sida? jag vill inte behöva ha en rosabubblande provocerande fjantblogg. ge mig kritik, ge mig något att på gå. kanske inte världens lättaste när endast 5 inlägg är publicerade. borde jag ta kort på min frulle varenda morgon, mina söta outfits? njae, den gränsen går jag inte över.


Första bandsläppet till Peace and Love kom nyss! Hardcore superstar, Markus Krunegård och Fibes, Oh Fibes är de enda guldkornen. Åh herre, låt det bli mer utländska och stora band i år.

http://www.peaceandlove.nu/festival/nyheter/2009/10/27/bandslapp-/


elin hagstein

haha du kan få min design om du vill! funderade på att börja blogga igen men jag tror inte att det kommer gå så bra=) paperplanes.blogg.se, och sen kan man ju göra om lite om man vill..


malin

men jäklarns, visste inte att du hade blogg elin! läste precis igenom. "fast jag vet visserligen inte om jag ens ska visa den för någon" haha, det BORDE du:D det ser lite ut som att båda våra bloggar kommer handla om musik. but isnt that sweet



PUBLICERAT: 2009-10-27, 18:14:40 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: