SKRIVET: 2009-11-01, kl 17:56:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

Who's loving you?

Härlig helg. Kunde inte bli bättre avslut på lovet. Var hos Björn(eller gripsholms slott?hm) och bastade och förtärde lite alkohol i fredags. Jag var sinnessjukt trött eftersom att jag fick jobba från åtta till halv sex på kvällen utan någon som helst föda i magen. Så tacobuffén på Terrassen passade riktigt bra. Vi vräkte i oss tills det stängde sen satt vi och chillade hos Bearbrother. Det var nis, som vanligt! Härliga vänner. Ovetande om att det var röd dag dagen efter så drog jag iväg till Mariefreds tågstation och skulle ta tåget, som gick två timmar senare än väntat... Kiosken stängde nästan omedelbart när jag kom dit och det blev att sitta ute i regnet/kylan i två timmar tills Calle kom och hämtade mig. Väl hemma så kom det en inbjudan till bowling, humöret ändrades på några sekunder, och två timmar senare så var jag jävligt glad över att ha vunnit över tre killar på bowling!!!!!(däribland Lukas Frostegren, hehe!!)

Denna dystra söndag blir det väl att bara ta det lugnt. Sitter barnvakt lite halvt, har min systers lille Colin här. Vill hitta nya bloggar att läsa. 

Jag: Men colin ska du verkligen ha den där nappen, du är väl lite för gammal för den(försöker ta den)..
Colin: Neeee, jag ha nappen
Jag: Men man hör ju inte vad du säger Colin
Colin: Vill du ha nappen?
Jag: Nej det är lugnt, jag klarar mig


Anonym

madelino.blogg.se då får du dig ett gott skratt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: