SKRIVET: 2009-11-26, kl 18:58:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

Let the flames begin

Gårdagen. Kilade till Lojses frisörsalong på Eskil efter skolan, glodde när hon färgade Fians hår och fick med mig några svinbra produkter när vi gick därifrån. Vi traskade iväg till Ming och tröck i oss kyckling med cashewnötter, the classic. Så medan vi satt där och shitchattade och hade allmänt kul så tänkte jag flera ggr att vi borde ha fått suttit i ett rum med isolerade väggar för oss själva med tanke på hur högt vi faktiskt pratade och hur privata de sakerna egentligen var. Vi snicksnackade lite om min födelsedag och då ökade min nervositet drastiskt. Det är väldigt sällan jag är nervös. Men jag hoppas att den kvällen flyter på utan probs. Vilket den säkert gör. Dumma fjärilar. Nåja, vi gick iväg med maximalt uttöjda magsäckar och fönstertittade lite på stan. Möter sedan upp Emil och drog och kollade på New Moon. For two hours and eleven minutes i was in heaven again. Sedan satt vi gäspandes och väntade på tiotåget i en timma.

Ingen skola för mig idag. Känner mig lite mysko ibland. Magen min är väldigt sne. Vet inte om jag sköter måltiderna rätt men äter gör jag iallafall, konstant, onödigt mycket.. Så vad fan är problemet? För mycket snask och gottesaker? jag kan inte sköta det rätt. "börjar imorn istället" tänker jag alltid. Vafan. jag kan motstå allt utom frestelser, hehe..

Imorn svänger vi in på helgen igen. På lördag åker jag upp till storstaden för att möta upp Evelajnen och handla upp varenda lilla öre från min lön, hehe. Och den 11 december!!!!!!! vet ni vet ni?!?!?!?! Då försvinner jag ut på min första krogrunda med ett gäng guldkorn till vänner, för att svänga på rumpan och hoppa runt till Hoffmaestro live på Raw!! Det blir min andra gång att se dom live. Det kan fasen inte bli bättre.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: