SKRIVET: 2009-11-05, kl 20:57:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

Nöter

Nytt avsnitt av GG ikväll, imorn ett nytt utav Vampire diraries, nomnom. Laddar ihop lite ljudböcker också. Däribland Svindlande höjder, Rättegångar som skakat världen, Snabba cash, Aldrig Fucka Upp, Stieg Larssons samling, alla Harry Potter etc.. Detta kommer nog jämna ut de sviniga tågresorna när SJ krånglar. Jag avskyr inte SJ, men kommer nog göra det med tiden. Har åkt från Etuna till Strängnäs på 40 min 2 ggr och åkt ersättningsbuss en gång. Så farligt är det inte. Då får jag bara en chans att lyssna på min musik, hehe. Skulle ha bokat New Moon nu, men reservera-knappen är tydligen ur funktion, konstigt nog. Sf.se krashade ju när Twilight/New Moon-biljetterna släpptes i förregår. "Fansen är så starka. Twilight är inte bara en film utan ett fenomen" mmmmmmmmmmmmmmmmmmm sherlockkkkkk.

Morgondagen består av skola, innebandytittande i mariefred och åter igen bastu och bira hos Björne.
Och nu! Nu ska jag trycka i mig pannkakor och kolla på EMA 2009 som börjar 21:00 på Mtv!!!!! tjingeling

Name The Pet-Club Kid

SOM jag älskar denna mannen! Åh åh ååååh, världens finaste
(bilden är från stranden vid våran lille stuga på gotland)


kallen

jag lyckades innan resarveraknappen började strejka! :D hohoh. snart fyller du arton tagga tagga


malin

vem ska du gåååååååå med? aaaaah fyfaaaaaaaaaaaan!!!!



PUBLICERAT: 2009-11-07, 18:09:49 | URL: http://mallass.blogg.se/
saga

ja kunde ju ha bokat åt dig för läääänge sen ;)


malin

jaaaaaaaaa:( too late...



PUBLICERAT: 2009-11-08, 21:52:50 | URL: http://mallass.blogg.se/
Anonym

vart fixar du dina ljud böcker?


malin

utav min farbror! om du har bollar att vara lite olaglig så kan du bara dra förbi biblioteket och rippa av, hehe



PUBLICERAT: 2009-11-17, 17:41:24 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: