SKRIVET: 2009-11-12, kl 17:30:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

Reptilia

skön/pinsam/hetsig/rolig/seg dag. idrotten idag, som var min sista lektion var rätt..speedad. min ena idrottslärare Mats är typ en f.d militär/heman/skinhead/meanmachine. gälen. härligt att ha beeptest om två veckor med den mannen!! roligaste läraren dock, så honom kan man inte hata. trycker i mig makrillmackor, ska iväg och simma snart. mamma ville inte hänga med "jag tycker inte om det, det är så kallt i vattnet". sedan när blev det kallt i en simbassäng? pfft, 25 grader mamma, ta dig kragen!

en helg att se fram emot blir det. tildan och gurra kickar inflyttningsfest! sedan får jag förhoppningsvis träffa min sjukling till älskling. ikväll blir det nytt GGavsnitt och imorn nytt från Vampire Diaries, nomnom.

förvånansvärt kort inlägg idag. bra med variation i guess(?)
jag och ida!!


THE STROKES-REPTILIA


emil :D

du är babe älskling!



SIEG MATS!


malin

tack<3...........såg du det där? jag skrev tack



PUBLICERAT: 2009-11-12, 23:46:38 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: