SKRIVET: 2009-11-08, kl 16:55:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

Helgen/Fars dag/

Fredagen var go. Träffade Pappa och farbror på derbyt i Mariefred, såg min bror få dunderstryk i innebandy(vilket inte var så roligt iofs), sedan bastade vi och roade oss hos Björn. Det blev några dopp i mälaren men mot slutet fick jag i mig för mycket av det goda, tur att jag har en sådan omtänksam pojkvän, hehe....... Men en jävligt rolig kväll var det till en början iaf, (ta emot cred Björn!!!!!!!!). På lördagen mådde jag som jag förtjänade och bytte ut en partykväll mot en filmkväll med älskling, lucas och eve. Härligthärligt var det bortsett från att jag alltid har en tendens till att välja svinkassa filmer...................

Nyligen kom jag hem från Länna där vi var på lite släktträff iochmed att det är Pappsens dag idag. En härlig jävla kusinskara har vi alltså, oh vad jag tycker om att umgås med dom! kan fan inte bli bättre! jag och syrran bokade upp oss på Broloppet som är den 12 juni nästa år. Man går/springer/lunkar eller vad fasen man vill göra med sina ben från Köpenhamn till Malmö. 2,2 mil tror jag att det var! Så våran farbror och en hel skara till har skrivit upp sig på det. Det blir en upplevelse, vilket våran bror dessvärre inte instämde med. "Fan heller att jag betalar för att gå 2,2 mil!".

Här nedan ser ni en bild på mig, mina kusiner och barndomskompisar från när vi var små. Tiderna i Länna har jag ligger vaaaarmt varmt varmt om hjärtat, har alltid gillat att vara där. jag och min kusin hanna har alltid varit likadana, haft samma skruvade humor och skrattat åt samma saker. Denna bild är ett lysande bevis på att jag alltid har varit en pojkflicka också. Näst längst till höger hittar ni mig, hehe.. Hanna är nakenfisen och Therese min andra kusin sitter till höger om mig.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: