SKRIVET: 2009-11-16, kl 19:36:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

Burn all the small towns

Seg dag i fredags, inga lektioner. Istället blev det att kolla på lite fotboll i etuna sporthall och en lång väntan på skolans café sedan intervju på Plaza för ett hotellkunskap-arbete. Fotbollen var dötråkig, bara massa fjunisar som lirade. Och tjejfotboll i den åldern måste ju vara det värsta. Då menar jag brudar som ställer sig och tjafsar på planen och kallar varann hora och andra sjukt "hårda" ord, eller lägger sig ner på planen och tjurar som ett barn för ingenting och hoppar upp och är back on track en sekund därefter. Suverän underhållning dock. På hög nivå. Varade i endast 2 min så det var lite tråkigt. Vidare, jävligt sugen på att komma hem, sitter på en vagn med unga mammor och deras skrikande barn. De står och vaggar och vaggar på barnen men ingen utav de små söta korvarna ville bli tysta, "här ta min stol" sa jag och ACK så härligt det var med de tysta sista minuterna. Går av tåget och går förbi en brud som spottade precis framför mina fötter. Hon gick vidare efter det. jag kände bara för att slapa till henne. typ. lite kanske. spottar tjejer? äsch. kom hem, käkade grekiskt, sprang till bussen med ångest över min vitlöksandedräkt. 50 min senare var jag hos min man. den skönaste känslan.. är efter saknad, när man träffas igen... det var ljuvligt. hängde med emöl tills lördagkväll då tildan och gurran kickade inflyttningsfest. utav oss(några tjejor) fick de en jättemysig vinkaraff med deras inristade namn på! SVINSKÖN kväll, mycket dans och härliga människor! vurpade in i buskarna på vägen hem och mötte skamset min pojkvän som log och sa "hm..ska vi gå hem?" "ah, fniss, hehe" sade jag, log upp mot honom, tog hans hand och gick hem.

började på Servering idag i skolan. vi kommer få servera ända till jullovet dvs under massa julbord, stressigt stressigt men rooooli rooooli. nu ska jag sätta mig och rita. för de som inte vet, så älskar jag att rita/skissa. kommer ihåg när jag var liten och satt i vårat hus på timmervägen, i trappan och dinglade med benen och ritade helatiden. så kom pappa och sa "ne nu får du plocka ihop kritorna malin, det är sovdags!" och jag drog upp lillfingret och svarade "FATTA DIG, DjÄVULSPAPPA!". ("fatta dig" var min definition av "fuck you") än idag retar han mig för de orden. jag vill ha sketbra tuschpennor som aldrig tar slut. eller ok, som håller i en långlång tid iallafall. det önskar jag mig när jag fyller år. inte vanliga tuschpennor, de ska vara svinbra. sånadär graffitiliknande pennor. mraow.

Ro hit sommar!!!!! Och en kallkall Vanillacoke!!!!


En utav alla bilder från i lördags. (Observera min Jay-Lenohaka)



Bursting Veins-My whole world dies
http://open.spotify.com/track/3eux9ddInI1dY85U8XISuT


sara

men snygg brud brallan ):


malin

en ledsen gubbe? haha, tack gullan



PUBLICERAT: 2009-11-16, 21:15:14 | URL: http://mallass.blogg.se/
emil :D

Så fuckar man inte på kort!!!111111 fatta dig haggan !:D


malin

jag var busi. fatta DIG älskling



PUBLICERAT: 2009-11-16, 22:44:22 | URL: http://mallass.blogg.se/
LuckyLuke

du vet att dom har börjat sälja vanilla coke på konsum i präntaren va ;) det finns också cherry coke ( blää ) och Mountain Dew! ( :D:D:D <3 ) me love mountain dew...


luckyluke

konsum i präntaren har börjat sälja vanilla coke om du inte viste det ;) dom har också börjat sälja cherry coke (uääk) och mountain dew (<3)I loove mountain dew!


Anonym

va fan mina kommentarer buggar :(


malin

du skojar inte nu va?!?!?!:D åh ska dit på en gång!!!!



PUBLICERAT: 2009-11-17, 16:33:41 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: