SKRIVET: 2009-11-27, kl 17:59:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

fesk

jag har ingen energi för att blogga idag. är trött som inåt helvete. det var en monsterseg dag i skolan. satt kvar till ett för att göra klart ett mvg arbete i hotellkunskapen, och hoppas fan att jag får det också. tog bussen(som tar 50 min hem) bara för att jag inte orkade vänta på tvåtåget och ville känna att jag var påväg hemmåt. men dessa pluppar på mobilhörlurarna....... de är för jäkla hopplösa. funtar starkt på att limma fast dom små krabaterna. har nog tappat 989898 st vid detta läge. hopplösa. nötte paramore i hörlurarna så gott som det gick och läste på Snabba Cash. Är snart klar med den, vilket jag önskar att jag inte var. lucky me att det finns en tvåa, hehe. Trailern som går nu är ju rätt saftig också. Och klyshigt nog så tycker jag också att Mr.Kinnaman är vrålhet. Men januari är ett tag kvar.................

Drar snart iväg mitt arsle till buss 303 för att myse med min myspirog ikväll. passar på att ta ett monstertidigt tåg till stockholm imorn när emil drar iväg på hockeymatch. sedan så möter jag min käraste vän och sätter sprätt på min lön och mot kvällen tar jag hand om min systers små filurer. kortfattat och gott.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: