SKRIVET: 2009-12-22, kl 20:55:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

"zero weirdness"

känner inte för något idag. ingenting alls. tredje dagen på jobbet imorn men jag känner inte alls för att jobba. känner mig skum. är skakis på något vis. men jag behöver stålar. när jag avslutade ett jobb idag hos en kund, så fick jag en flaska glögg av henne, kunden alltså. jag log inombords, men kunde inte riktigt dra fram ett ytligt leende eftersom att jag avskyr glögg. "nemen vad är detta, den här kan jag inte ta emot" sa jag och försökte låta tacksam. "jo, den här ska du ha, ta den nu" svarade hon. skönt att jag hade både en mor och bror som småtjafsade om flaskan när jag ställde upp den på köksbänken, så den kommer till användning.

träffade jossie häromdagen. jag, eve och ida kilade dit och bakade chokladkola. eller jossan bakade. vi åt. hehe. vi pratade ikapp lite, stirrade sönder oss på hennes kusins nyfödda bebis och sedan kilade vi hemmåt igen.

nu o.c. hejsvej


JOSSIES

Och ikväll ses vi igen <3


malin

yeeeah, crazy women! driving like my grandma:D neeeedå



PUBLICERAT: 2009-12-24, 01:43:37 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: