SKRIVET: 2009-12-20, kl 17:42:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

writing on the walls

vad är grejen egentligen. att vara sugen på all tänkbar mat när man är bakfull är inte okej. jag går runt hungrig helatiden, har redan ätit två ggr idag och min mage gnäller som fan efter skräpmat. om jag ser tillbaka till mina dagar som bakfull.. senaste gången jag hade en fest hemma t.ex, så gick jag upp 6 på morgonen(jag vaknade av att jag var hungrig), gick till köket och fick syn på apelsiner, jag satte mig på golvet, och medan mitt huvud bara hängde mot golvet så tröck jag in, bokstavligt talat tröck in apelsinerna i min mun.

om min farmor läste detta nu så skulle hon tappa hakan så jävla hårt. när pappa ringde mig idag så frågade han bl.a om min status på facebook. den löd såhär: "vaknade upp med en halvt uppäten räkrulle i handen. härligt, hur mycket drägg får man vara. men kul kväll igår!! ..tror jag". han började skratta och nämnde att farmor satt i bakgrunden. härligt.

rolig kväll igår ändå. vi bowlade och drack bira, simon och kim kom delad första. det var nästan så att eve behövde stöd på sidorna, såsom hon slängde iväg sitt klot, haha. sedan drog vi hem till kim och fortsatte dricka. mallan fick lite för mycket av det goda, men kommer ihåg det mesta från gårdagen iaf. en bra sak.. ändå? typ.

nu blir det att träffa jossie aka norrlandsjäntan, som är hemma på besök över julen.
jag, ena och juicy j


Josssseeeis

Åååååh, fyllo :)Det var kul att äntligen få träffa er girls igen. Krockade lite med kusin Emma och Bebis Felicia, men vi har massa tid tillsammans nu. Loveu!



PUBLICERAT: 2009-12-21, 12:33:15 | URL: http://josefinsljuva.blogspot.com
malin

hahaha jaaaa, det var nis ikväll. om två dagar igen my friend



PUBLICERAT: 2009-12-24, 01:45:12 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: