SKRIVET: 2009-12-16, kl 01:04:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

with darkness follows sadness

drog en fet vurpa påväg till tåget imorse och började böla(score!). och har sedan sovit bort nästan hela denna dag och bölat till alla möjliga tvserier(brothers&sisters har blivit min nya favorit, eftersom att både true blood, sedan längesedan, och the vampire diaries ligger på is till nästa år). blir less på detta mörker. men en fördel är att få mysa extra mycket med min pojke. tar vara på tiden innan han drar iväg med sina mates till storlien, jäkla basterds. men det blir sälen för mig och min släkt+emil i februari. great success! imorn hoppas jag på julmat i skolan, innehållande prinskorv, potatis, sill, hovmästarsås och allt mer som hör till. annars får matkärringarna en match mot ms.biceps.

Dagens låt: Thom Yorke‐Hearing damage(New Moon soundtrack)





emil :D

I LIKE YOU o.O!!!!!!!!!!!


malin

04:12?!?!?!?!? I LOVE YOU



PUBLICERAT: 2009-12-16, 11:08:55 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: