SKRIVET: 2009-12-24, kl 13:01:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

världens bästa familj

yes sir, dean cain sir. känner mig ständigt lycklig tack vare min familj. vi har roligt tillsammans. iz nize. när jag och jossie kom hem till mig inatt så stod min fyllekvarn till bror med en okänd dude jämte sig. en dude med kilt. KILT. jag frågade stefan om vi kunde köra med julrim på julklapparna som vi ska ha med till släkten idag. han svarade "ah visst! om du skriver en till mig. skriv typ såhär: julen är till för tjejer och bögar, här får du ett gäng kuksugare i högar". mr.funnyguy, eftersom att vi ska lotta ut våra julklappar så blir det jävligt nis om farmor får det rimmet. med det sagt, som jag anar att han sa med en aning ironi, så.. älskar jag dig ändå storebror(även om du skulle behöva ett besök hos frissan också).



stivieee

jag skulle aldrig skriva ett sånt där rim :P


malin

ne visst inte..



PUBLICERAT: 2009-12-28, 16:33:43 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: