SKRIVET: 2009-12-24, kl 03:00:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

one week of danger

ca kvart i 6 ringde jossie och kollade läget. jag sa att jag hade marsvin hemma, som nadja(systerdotter) skulle få i julklapp alltså. då svarade hon "ÅH, HAR DU MARSVIN?! då kommer jag nu!!!" haha allright, crazy women. en kvart senare var den spralliga lilla blondinen och hennes lilla burk med marsmallowsmet("Fluff") hemma hos mig. haha, japp. vi hängde och klickade runt på inet i väntan på eve. hon visade mig denna video, där Kid Cudi's låt "Man on the moon" spelas och fångar historian så jävla bra. videon handlar om en graffitikille som blir helt förlamad, men med hjärnan i fullt bruk så får han en slags ögonkamera så att han kan fortsätta måla.




vi satte på tvn och en timma senare la jag märke till att både jag och jossie satt och garvade till Anna Ankas jul, så vi greppade tag i jackorna och åkte iväg till simon istället. i bilen satt jossans Eva & Adam skiva i. härligt tänkte jag, passar lilla josefin perfekt. sedan fick hon agera taxi till fyllekvarnar och efter det drog vi hem till evelinus. och nu är jag hemma, och säger.. Ajöss och God jul, eller Grattis jesus.


Jossan

Jag är faktiskt inte bloond, inte ytligt iallafall :) GODJUL!


malin

haha, nej, inte ytligt iallafall;) sötnos



PUBLICERAT: 2010-01-09, 15:42:48 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: