SKRIVET: 2009-12-14, kl 22:10:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

like i needed my father when he needed the needle

sista veckan i skolan innan jullov. jullov.. är det fel om jag känner mig för gammal för jullov? visst är jag i stort behov av ledigheten(även om jag ska jobba), men jag skulle ju ha tagit studenten nu till sommaren som kommer egentligen och jag känner att det hade passat fint för mig. även om mina betyg ligger på topp nu, i skillnad mot när jag sket i min skitlinje som jag gick på thomasgymnasiet. sjunker i depp när jag tänker på det, men blir glad av tanken på mina förbättrade betyg och hur värt det är att jag går hotell/restaurang nu. finemäng sörrni.

kom nyss hem. mötte upp eve vid kl 18 för att dra en pirra på den gamla hederliga kebaben. när vi kom dit stötte vi på två gamla buddys, emil och emil! de delade med lite vilda partyberättelser, underhållande, så vi satt där i två timmar och pratade ikapp. hemma nu, väntar på älskling.

och jaha, här blir man bjuden på en fet 18årsfest i feb, så är man i sälen. det suger snase, men samtidigt inte. längtar som fan. mamma bastar 50, så hon ska firas med roliga äventyr där i fjällenland. alla tiders. tänkte slänga upp lite bilder genom tiderna från när vi varit uppe lite överallt här i vårat avlånga land. enjoy.

nadja var en liten fis, sälen 2005 tror jag


stefan. liten men tuff(?), 05


mamsen och carro, 05


vy från lägenheten i hundfjället/sälen, 08


sälen 08


sälen 08, påväg till afterski


herrarna cronebring, sälen 08


mamma, jag, lina, jenny. sälen 08


eh.. jag och mamma.....dansar? påväg till afterskin. 08


krubbar. 08


INTE min mamma.....................haha. 08


sugen? ah


ännu mer sugen? japp. vemdalen 07


lille fisen, 07


vemdalen 07


eh japp, detta är då jag. konfirmationsresan till idre. när kan det vara.. 05?


såhär cool har ni nog aldrig sett mig förut......................hehe


jag, jossie och madde. idre 05(?)



stivieee

mamma FÅR inte ha den där mössan!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: