SKRIVET: 2009-12-11, kl 01:49:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

kör på tre raka

haha. vart detta kommer ifrån är ett mysterium för mig, så fråga inte. tre inlägg på raken är inte så vanligt här på min lilla fjantblogg med ynka 52 läsare. eh, iallafall. att skriva här är lättande på något vis, att få ur sig allt som man vanligtvis inte får ur sig under dagen. sedan om någon är intresserad av att läsa skiten så är ju det ett jävla plus, men jag skulle nog fortsätta skriva om jag inte hade några besöker överhuvudtaget. men samma tanke återkommer lite då och då om det kommer resultera i en fet bloggtorka, precis som när jag beslutade mig för att föra dagbok vid 13års ålder.. det återstår att se. det bådar gott än sålänge. snålt med inlägg på senaste men jämnar ut det nu.

just för det jag nämnde ovan, "att få ur sig något"..
jag anar en smällfet period för mig denna månad. jag menar inte "herregyd, jag åt en pizzaslize, måste banta". utan.. jag har faktikst tryckt i mig allt jag fått tag på. cafétanterna på rinman älskar mig redan. vilket får mig att tänka tillbaka på när jag stötte på cafétanten från thomas i somras, precis efter att jag hoppat av. "vart har du tagit vägen?" "ja men vissa saknar man ju!" etc.. så nu kanske ni förstår. det är fan inte lätt heller när jag har en pojkvän som vräker i sig allt(eftersom att han tränar så pass mycket som han gör). men jag tränar inte, så om jag slänger upp en bild inom en snar framtid där min mage ser ovanligt stor ut så är jag INTE gravid. ska inte dra upp ett löfte om att jag inte ska äta något nu. för nu är det fan juletider. visserligen kommer jag få träna bort julskinkan hela våren, men who gives a shit. (emil, du älskar mig för min insida va?)

nu är fan klockan sovdags. ska somna till min bok "flyga drake" som jag läser för tredje gången nu. min absoluta favoritbok. du läste rätt, före twilight t.om. flyga drake är den enda boken jag gråtit till. GRÅTIT, get it? makalös historia helt enkelt.

SLEEP TIGHT


emil :D

deffen kommer älskling, vi fixar det ;)


malin

kommer aaaaaaaaaaaaaldrig klara det baby



PUBLICERAT: 2009-12-12, 03:18:42 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: