SKRIVET: 2009-12-19, kl 15:32:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

klockan är för långsam..

och jag har tråkigt. drar en utvärdering av mitt 2009. knock yourself out dudes and dudettes.

  1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? hm. många(men privata) saker. visste då aldrig att det var möjligt att älska en människa så mycket som jag älskade/älskar emil förrän nu i år
  2. Höll du några av dina nyårslöften? vara nyttig? knappast
  3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nä
  4. Dog någon som stod dig nära? nä, tur det
  5. Stora händelser under 2009? emil. hoppat av/börjat på gammal/ny skola. coldplaykonsert. paramorekonsert. hoffmaestro. 18årsdag/vänners 18årsdagar.
  6. Vilka länder besökte du? eh. endast vårat avlånga land
  7. Är det något du saknade år 2009 som du vill ha år 2010? mer jobb, mer cashflow, mer resor.
  8. Vilket datum från 2009 kommer du alltid att minnas? 18 januari
  9. Vad var din största framgång 2009? att gå från bottenbetyg till toppbetyg i skolan
  10. De bästa/roligaste nya människorna du träffade? alla emils polare. definitivt. hela mariefred. och träffat och träffat, men lukas frostegren lärde jag känna detta år också. också en av de skönaste människor jag "träffat" i år.
  11. Största misstaget? none
  12. Har du varit sjuk eller skadat dig? nä
  13. Bästa köpet? dunno
  14. Vad spenderade du mest pengar på? mat.....konserter:D
  15. Gjorde någonting dig riktigt glad? att se eve, jossan, philip, ida och bill ta studenten
  16. Vilken sång kommer alltid att påminna dig om 2009? the tough alliance, my hood och coldplay, strawberry swing
  17. Var du gladare eller ledsnare i år jämnfört med tidigare år? mycket gladare
  18. Vad önskade du att du gjort mer? jobbat
  19. Vad önskade du att du gjort mindre? inget
  20. Hur tillbringar du julen? tillsammans med min släkt på pappas sida. som jag inte gjort på flera flera år. ska bli så jävla kul.
  21. Blev du kär i år? oh yeas
  22. Nytt favoritprogram på tv? true blood och vampire diaries
  23. Bästa boken du läste i år? twilightböckerna
  24. Största musikaliska upptäckter? öh. svårt. la roux. the willowz. clarence carter. boys noize. bon iver.
  25. Något du önskade dig och fick? presentkort på dannes tattoo. klocka. monstersköna tofflor. och massa mer..
  26. Något du önskade dig men inte fick? böcker.......:(
  27. Vad gjorde du på din födelsedag? kickade en fet fest med alla mina vänner
  28. Finns det någonting som kunde att gjort ditt 2009 ännu bättre? mo moneyäh
  29. Hur skulle du beskriva din stil detta år? sloppy. oansträngd.
  30. Vad fick dig att må bra? emil emil emil, evelina evelina evelina. vänner vänner vänner
  31. Vilken kändis var du mest sugen på? julian casablancas, sångaren i the strokes. (mitt skrivbordsunderlägg)
  32. Vem saknade du? pappa



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: