SKRIVET: 2009-12-04, kl 10:42:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

john denver/movie trailers

att denna ständiga förkylning inte har försvunnit än. det är min födelsedag imorn. och NU är det stressigt, jag måste orka hålla igång!! nigga please!!! tur har man iaf som har buffertdag idag och därmed hinner med extra mycket. gick upp nu när älskling drog till skolan. jag ska förbereda maten, städa här hemma samt skriva ut alla "lekpapper". senare mot eftermiddagen blir det att storhandla för resten av krubbet som måste förberedas. var och lämnade musiken igår hos martin(dj'n som ska spela) och så gav han mig en förhandsvisning på musiken typ. fy satan så taggad jag blev. the butterflies grows in my stomach. jag vet precis vad jag har att göra, men ändå blir jag stressad och vet inte riktigt vad jag ska börja med. kan det stämma att jag är en tidsoptimist som mamma påstår? definitly... maybe.

I LIKE Adiam Dymott – John Denver

kan premiärerna närma sig lite.. snabbare?




evelinus

åhhhhh! ska vi gå och se precious tillsammans? :)


malin

ja det spikar vi raring



PUBLICERAT: 2009-12-04, 22:34:22 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: