SKRIVET: 2009-12-17, kl 00:50:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

17 dec

det är endast värdelösa dagar denna vecka i plugget. "åh, hihi, vi ska julmysa". ge mig lov så att jag kan börja jobba arslet av mig och få lite cashflow ist. är rastlös på dagarna. vet inte vad jag ska ta och hitt på egentligen? att sitta hemma, läsa böcker och sova resten av dagen när man kommer hem börjar bli en aning uttjatat. "hihi, du kan ju alltid powerwalka", nigga please. jag vill inte powerwalka. simma vill jag. men det har gått lite segt på senaste. ro hit lite action. imorn ska jag och emil åka pulka/bob iallafall. pulka. japp. inte bräda, nepp. för att åka bräda måste man gå igenom en olidlig väntan till februari först......................

det här med studentlägenheter är lite tokigt. eller så är jag bara trögtänkt. kollar nämligen på studentlägenhet i etuna. men det passar dem aldrig att lägga upp bilder på lägenhetsjävlarna. är det för ruttet? enoying as hell.
etuna är för övrigt inte en trevligt stad. det är det fan inte. eller kanske om man bor i gamla stan, men etuna i helhet är fan inte trevligt. ändå skulle det sitta fint med en lägenhet där. faktiskt. dock inte i en studenthall med gemensamma badrum och skit, oh hell no, det går inte hem hos mig. oändligt letande............

en snabbvisit till gotland skulle sitta fint också. skulle lätt kunna bo där permanent. hatar storstäder såsom stockholm och malmö, göteborg funkar finemang, men inte de förstnämnda. bleh.

titta bara här. det är sinnessjukt fridfullt att vara där nere. eller det blir väl vad man gör det till, i guess. när man drar ner vännor så blir det ju raka motsatsen.





















emil :D

<I>"hihi, du kan ju alltid powerwalka", nigga please. jag vill inte powerwalka. simma vill jag.</I> DU KAN POWERWALKA OCH SIMMA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111


malin

simma ja. inte powerwalka, skrew it, boring as hell



PUBLICERAT: 2009-12-17, 00:58:57 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: