SKRIVET: 2009-12-11, kl 00:15:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

do you feel me?!?!

utan att lyssna på någon som helst feelgood-låt vid detta tillfälle, så tänkte jag meddela att.. fan vad lycklig jag är. ett suveränt jobb skulle inte sitta fel bara, för nu när mina älskade converse är näst intill oexisterande så skulle ett gäng kicks sitta fint. om det var något jag skulle köpa vid en stor vinst på en trisslott t.ex så skulle jag fylla upp en hel garderob med converseskor i alla världens färger. det hade varit ljuvligt. sitter i denna stund och rensar ett 8gb minneskort till mobilen för att göra det till mig eget och dumpa mitt gamla 4gb i papperskorgen. det var droppen nu när min musik började försvinna låt efter låt, för andra gången. det händer tydligen för att jag "töjer ut" mitt minne. jag har vanligtvis runt 700 låtar, men nu ligger det på 400.......rosenrasande..........................så denna torsdagsnatt offrar jag för att gå igenom aaaaall musik på datorn, så att jag kan fylla upp 8gb. vilket säkerligen går helt utan probs och motgångar.

imorn. slapp skola iochmed luciaskit och annat skit och ännu mera onödigt skit. sedan hemfärd, och runt 18 snåret börjar jag förfesta med Karl och Bill för att sedan dra vidare till Hoffmaestro, på Raw i etuna. Ytterst härlig jävla present grabbar. Det kommer bli en gälen kväll med indianerna!!!!

På lördag firar vi Tildan som sagt, babygirl bastar 18 god damnit!!!! jag är inte den enda som blev utklämd sent på året!!!!!

Now isn't that sweet?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: