SKRIVET: 2009-12-12, kl 14:42:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Det smutsheta, överkreativa, snortajta och tokösiga karateboogiebandet

Storartat. Suveränt. Utmärkt. Strålande. Lysande. Magnifint. Briljant. Mästerligt. SINNESSjUKT BRA.
redan när kalle, robin och bill kom förbi för att förfesta inför Hoffmaestro så var jag riktigt jävla förväntantsfull. på tåget till etuna mötte vi upp kalles girlie och hennes polare. dundersköna storstadsbrudar. vi kom dit en aning tidigt men när vi gick runt hörnet så fick vi syn på två män, därav en utav männen såg väldigt bekant ut. ganska tacky klädstil och skägg likt amazonas regnskog. är inte han med i hoffmaestro? tänkte jag. vi hälsade på dem och de presenterade sig själva som Harry och Calle, medlemmar i bandet. Harry och Calle? "Du med skägget tvivlar jag inte på, men den flintskallige känner jag inte igen, jag ska fan googla dig när jag kommer hem" sade jag. De skrattade lite lätt och försökte övertyga mig om att de verkligen var med i bandet. "Men då ses vi längst fram sen då" sade jag sedan gick vi. Sen visade det sig att det var Karl Uno Lindgren(Chraa, regissören till Sthlm Boogie) den skäggiga enäggstvillingen i bandet. Och den flintskallige var trummisen Harry, precis som de sa. Så lätt var det att göra bort sig.

resten av kvällen går egentligen bara att förklara genom youtubeklipp från när de spelar live från Berns. t.ex när jens springer fram och tillbaka på scenen medan publiken gör likadant. jag var en krigare under den kvällen. kämpade hårt för att hålla min plats längst fram vid gallret. klämde in mina ben i mellanrummen för att hålla mig kvar på samma plats och idag när jag vaknade så är jag blå/lila över hela kroppen. soooo worth it. det var nice när de körde Chraa Indian med lite technostuk. Länkar den här under också.

Påväg ut från Raw fick jag syn på dem rökandes runt hörnet. jag var säkerligen en riktig pina, men de lär tåla närgångna fans, tänkte jag.

jag: ni var sinnessjukt grymma!!!!!(kramar honom)
karl uno: tack, ni var också grymma!(kramar mig tillbaka, faktiskt)
jag: drar ni vidare på efterfest när de snart stänger?
karl uno: vi får se vart vi svänger förbi, vi stannar nog här ett tag till efter det! är ni påväg hem redan?
jag: ja nu är vi påväg hemmåt! eller ska ni skicka fet fest på apberget?!
karl uno: hahaha ja, vi ska kicka FEEEEET fest på apberget!!!(sade han högt med den längsta ciggen jag någonsin skådat, mellan fingrarna)





lucky

seriöst ...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: