SKRIVET: 2009-12-08, kl 23:36:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

18 år och vuxen.. fast ne

efter så mycket stress, ryggvärk och sömnbrist, så blev min 18årsdag den bästa iallafall. är sinnsessjukt nöjd. hela kvällen flöt på utan probs. och alla underbara människor som var där och gjorde mig så glaaaaaaaaaaaad, åh ah, svinbra. mamma är en ängel också. som hon stressade och la ner arbete för denna dag. min dag. possposs.
och alla presenter. för mycket säger jag bara. har nog runt ca 6 st champagneflaskor hemma nu+ en sweeeeet malibu och lite sprit, som jag kommer förtära fort men inte dåraktigt under december månad, hehe. till helgen blir det nya äventyr. drar min första krogrunda på Raw i eskilstuna med mina buddys Bill och Karl, som jag fick utav dem i födelsedagspresent. Hoffmaestro ska göra kvällen så det kommer bli ett jäkla drag, och en storslagen första krogrunda för min del. på lördagen bastar tildan 18 så hon ska firas med party och krogrunda på bk. det blir dock inte min första gång där eftersom att jag har varit så jädrans busig och varit där några ggr innan som minderårig. men, det blir min första gång att använda mitt eget legg där, hehe.

var på släktträff hos pappa i söndags. om det nu stämmer att man får magmuskler av att skratta så är det på den platsen om någon som jag skapar dem. alltid lika underhållande. ska skriva ner några dialoger från det senaste tillfället. för de som inte vet så är min farmor en väldigt virrig gamal tant, jävligt fräsh om du frågar mig, men väldigt virrig och klantig. min pappa och farbror utnyttjar detta väl och driver med farmor väldigt ofta.

något i stil med det här, lät två utav alla crazy conversations:

Farbror Bosse: Men jag kommer ihåg en gång i kyrkan då jag och jögge(pappa) lurade morsan helatiden att det var dags för psalmsjungande. vi ställde oss bara upp lite halvt och satte oss ner igen när morsan ställt sig upp. så stod hon där alldeles ensam.

Farmor: MEN!.. hmpf.. Har ni inget dåligt samvete!?!?!?
(alla garvar)

En annan gång i kyrkan..
Farbror Bosse: Var det inte du jögge som släppte sig en gång så att hanna(kusin) och malin skrattade så att de grät

Farmor: NEMEN HERREGUD

Pappa: Haha ja men vafan, jag skulle sträcka mig efter psalmboken och sedan lät det bara "pffffpppft".
(alla garvar)


emil :D

haha "sedan lät det bara "pffffpppft"."


malin

hahahahahahahhahhaaaaaaaaaaa



PUBLICERAT: 2009-12-09, 19:20:35 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: